sectorS
Neteja d'Indústria Química i Farmacèutica
Tot-Net disposa de la capacitat i els mitjans adequats per a cobrir les necessitats de neteja i higienització de les instal·lacions, ja siguin zones d’ús comú, laboratoris o sales d’aire tractat d’alta exigència.
Els nostres equips poden ocupar-se, a més, de la presa de mostres per a les anàlisis de seguiment i de control bacteriològic. També oferim els nostres recursos i experiència per a la creació o millora dels PNTs dels nostres clients.
Tot-Net posa a disposició de les empreses del sector químic i farmacèutic el servei de neteja complint protocols exigits per:
- Zones d'ús comú
- Laboratoris
- Sales d'aire tractat d'alta exigència higiènica
- sales Blanques
- Reactors
- Dipòsits
- Sitges
- Basses
- Cubes
- Canonades
- Conductes
També es compta amb recursos i experiència per assessorar els clients en la redacció dels PNTs (Procediments Normalitzats de Treball) aplicables als seus laboratoris.
Tot-Net compleix amb els processos de les Certificacions GMP i GDP.