Tot-Net amplia horitzons amb l’externalització de serveis logístics

Tot-Net amplia horitzons amb l'externalització de serveis logístics

Amb més de 62 anys d’experiència en el sector de la neteja i serveis integrals a Espanya, Tot-Net amplia el seu portfoli i s’endinsa en el món de l’externalització de serveis logístics i industrials.

Aquesta aposta estratègica es reforça amb la incorporació de Pablo Jiménez com a Assessor de Grans Comptes de la companyia.

Jiménez, amb més de 35 anys d’experiència nacional i internacional en logística, aporta un profund coneixement en la gestió de magatzems, l’optimització de la cadena de subministrament i el lideratge de projectes en diversos sectors. “La clau de l’èxit en l’externalització logística rau a transformar els costos fixos en variables, permetent a les empreses centrar-se en la seva activitat principal sense carregar amb la gestió de processos que no formen part del seu core business”, destaca Jiménez.

Pablo Jimenez Alarcon 2 | Tot-Net
Pablo Jiménez, assessor de Grans Comptes a Tot-Net.

Solucions a mida per a cada client

El nou servei d’externalització logística de Tot-Net està dissenyat per proporcionar flexibilitat i eficiència a les empreses. Dirigit a tres sectors clau —operadors logístics, empreses industrials i distribuïdors—, Tot-Net, amb presència a Catalunya, Madrid i Castella i Lleó, ofereix solucions que van des de processos puntuals dins de la logística fins a la gestió integral d’un magatzem.

Aquestes solucions inclouen tasques com la descàrrega de camions, el control d’inventaris, l’etiquetatge, el condicionament de mercaderies i la seva expedició.

Un avantatge diferencial: l’experiència de Tot-Net

El que distingeix Tot-Net en aquest mercat competitiu és la seva sòlida trajectòria en la gestió, contractació i retenció del talent humà. Amb un equip de més de 1.000 professionals especialitzats i qualificats, l’empresa combina valors humans i professionalitat per garantir la satisfacció dels seus clients.

Jiménez subratlla que “la capacitat de motivar, retenir i formar el personal no només assegura la continuïtat del servei, sinó que també representa un factor diferencial en un mercat on l’experiència i la gestió eficient dels recursos humans són clau”.

La filosofia de Tot-Net es basa a permetre que els seus clients es centrin en les seves activitats principals, mentre ells s’encarreguen de la resta. “La sòlida trajectòria de més de sis dècades de Tot-Net la posiciona com un referent en l’externalització de serveis. Ara, aquest coneixement s’aplica a l’àmbit logístic, combinant innovació, optimització de costos, reenginyeria i supervisió de processos, sempre amb un fort compromís cap als seus clients”, destaca Jiménez.

Aquest enfocament no només garanteix tranquil·litat a les empreses, sinó que també aporta professionalitat i valors humans en cada servei.

A més, Tot-Net aposta per una logística més sostenible, optimitzant processos que no només beneficien els seus clients, sinó que també redueixen l’impacte ambiental. La formació contínua del seu personal inclou pràctiques que contribueixen a un ús més eficient dels recursos i energies en els serveis que ofereix.

Amb aquest nou servei d’externalització, Tot-Net no només reforça la seva posició com a actor clau en l’àmbit del Business Process Outsourcing (BPO) logístic, sinó que també respon a les necessitats actuals del sector, marcant un camí cap a solucions més àgils, flexibles i orientades a resultats.

Facebook
Twitter
LinkedIn

ÚLTIMES ENTRADES

Sol·liciti pressupost

Conegui els nostres Serveis de Neteja

Totalment personalitzats i adaptats a les teves necessitats